måndag 22 september 2008

Måndag

Sista dagen som jag är ledig. Men det har varit väldigt gott att vara hemma, men, jag har ju varit lite rastlös och gnällig också....fråga bara Robert.

Jag blir ju så fruktansvärt rastlös om jag inte får träffa människor eller komma ut. Jobbar man så sker ju det automatiskt. Även om jag har haft katterna här hemma så är ju inte det riktigt samma sak.

Efter mycket om och men så hände det iaf lite i helgen. I lördags var ju Robert först i gbg med Fredrik. Sedan på kvällen åkte vi till Coop och köpte hyllor och sedan var vi en sväng hos Roberts pappa.


Igår så grejjade jag mest inne - tvätt, lite städning osv. På kvällen kom Elin och Fredrik. Äntligen fick jag träffa lite människor i min egen ålder.... Elin satt och gosade med Isa...hon tog dessutom lite bilder...som du gärna får skicka Elin =)


Idag har det inte hänt så mycket...Har mest suttit och läst kirurgi och Isa har varit med.
Sedan tränade jag och då var ju absolut Isa och Ada tvungna att se till så att jag gjort allt rätt!!! Se bilderna nedan. Var bara tvungen att lägga ut lite sovbilder på Isa. Hon gillar ju såklart att ligga och sova hos mig...men det blir lite tokigt ibland =)







2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina små gummorna!
Isa med sin goa stil.
Har det ordnat sig med bajs-och kisseri? Prova med två lådor annars. En som står på ett annat ställe.
Kramar till er!

Anonym sa...

Tok katt! Så där e våra katter oxå, sover på de mest tokiga ställena!!
//SisNightIngale