söndag 28 september 2008

Söndag

Tjohopp på er!
Vilken seg dag det har varit idag. Eftersom Robert varit bakis så har inte jag heller riktigt kommit igång. Har passat upp på honom hela morgonen. Såklart har Isa travat omkring benen på mig och ska vara med =) Och efter att jag serverat Robert frukost på sängen så norpade hon en stor ostbit som hon åt upp. Hon äter nog det mesta den katten. Förut hittade jag henne uppe på köksbordet där hon stod och åt rivna morötter.

Isa äter frukost med Robert
Sedan efter mycket stånk och stön av seghet från både mig och Robert så kom vi ut i det fina vädret. Tog med mig Ada ut. Hon hittade sin lilla plats direkt vid vedboden där hon satt och åt gräs. Under tiden låg Isa inne och sov.




Idag mår Isa lite bättre. Hon var jätteduktig på att ta alla mediciner idag. Men, och andra sidan, så fick hon massor med kycklingpålägg mellan gångerna. Det har inte droppat så mycket från dränet heller. Klart att hon nog fortfarande har lite ont eftersom hon inte leker så mycket nu heller. Men hon är betydligt piggare.

Nu ska jag fixa med räkningar *suck*

/E

0 kommentarer: