tisdag 4 maj 2010

Tågpremiär och babycafé

Blev inte många timmars sömn inatt. Jag är glad om jag ens sov 2 timmar. Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt att sova fast att Adam sover som en däckad gris! Maken sover som en däckad gris också för den delen dessutom låter det som i en grisstia i vårat sovrum eftersom bägge gris...hrm...herrar behagar att snarka!
Ska på babycafe idag. Tänkte först att jag kommer inte palla att åka dit men va faen - tänkte jag, trycker jag i mig en halv kanna kaffe och tar en dusch så borde jag ju kunna överleva dagen. Dessutom är Robert snäll och hämtar oss efteråt. Så idag, så blir det tågpremiär för Adams del! Det är nog morsan som är mest nervös. Jag tror nämligen att det kommer vara en skitsur konduktör som vägrar hjälpa mig att lyfta upp barnvagnen - så nu har jag förberett för ett magnifikt tal - eller snarare utskällning....ja, detta var vad jag sysslade med inatt....jag tror nog inte att det kommer vara en skitsur konduktör...men ifall.....så har jag talet redo!

0 kommentarer: