onsdag 5 maj 2010

Däckad

Däckade igår vid halv åtta. Så inatt har jag faktiskt varit så förfärligt trött så jag har kunnat sova. Har kollat på klockan några gånger men ändå kunnat dåsa. Skönt! Adam vaknade pigg som en mört när Robert gick upp. Han låg och skrek på mig "TA UPP MIG" Hade han haft ett språk som mitt hade han nog skrikit "TA upp MIG för faen. Ligg inte och sov morsan nu fan ska jag upp!!" Så upp gick vi! Men efter lite lek och frukost så somnade vi en timme till framför nyhetsmorgon tills gastarn fått nog av sängen. Så då var det lek för hela slanten igen. Här ska det hoppas och stås.
Efter en stund tog jag och packade ner ungen i vagnen och vi gick ut på promenad. Han har nu sovit i två timmar och sovit över mattiden för längesen. Jag kan inte med att väcka honom så han får sova!!
Adam säger hej på bilden. Han tycker det var väldigt roligt att få vantar på sig eller tja....strumpor. Det blev ett väldigt flaxande med armarna men de var också goda att suga på!

Sedan bär det av till babymassagen och då kommer christina och alvin för att hämta oss. De är så snälla som låter oss åka med!!

0 kommentarer: