fredag 14 maj 2010

Herrn vill sitta

I onsdags så passade jag och Adam, eller åtminstone jag, Viktor. Vi hade det väldigt trevligt här då jag fick agera både sångledare och mussepigg. Sedan kom Linda tillbaka med mat från mellbygatan och det uppskattades mycket! Annars har vi här i huset försökt ta det lugnt. Adam har fortfarande ont i magen trots massage och laktulos. Det gör så ont i mig när jag ser att han har ont. Jag får väl slå en pling till bvc igen på måndag antar jag.


Är väldigt gott med långhelg och vi är hemma hela lilla familjen här. Idag har jag tagit en ledig tag och har sommarshoppat med svärmor på vårmarknaden. Hittade mycket kläder som bara ropade ”Eeeeemma, kööööp mig”. Köpte en del till Adam och svärmor stod för en del av klädesinköpen till Adam med, tacksamt!

Annars, mellan varven, när Adam är glad så vill han sitta upp. Han har övat ett tag med att göra situps och han kommer längre och längre upp. Idag blev det sitt i vagnen med kudde, som han för övrigt inte alls ville luta sig mot, kollade gjorde han på mig när jag tog hand om de skördade rabarberna och persiljan.







1 kommentarer:

Anna sa...

Helskönt!