tisdag 15 juni 2010

Toker gör entré

Idag var vi verkligen sega i starten här. Både jag och Robert kände oss nästan bakfulla, hur det nu kan komma sig. Kan man bli bakfull vissa dagar för att man typ inte dricker något alls?! I alla fall, vi börjar komma igång och ska fixa lite lunch och sen dra till Elin och Liam och roa oss. Eller, det kanske blir jag och Elin som sitter ute på verandan och sabba miljön igen "Och du är miljöpartist?!" säger alltid Robert.

Igår var verkligen en fullspäckad dag. Vi var trötta på kvällen. Robert for till skytteklubben för lite samvaro med likasinnade. Jag och Adam kollade igenom nästan hela Arn-serien. Jag kan säga såhär - det märks att jag inte har gravidhormoner i kroppen nu. För satan i gatan vad jag grinade förut när jag kollade på Arn.

Tog lite bilder på Adam igår med. Adam har en mössa han tycker om - men den åker upp hela tiden så han ser ut som nån ur de sju dvärgarna. Då var vi iaf på väg till JC för att lämna in ett par byxor och sedan skulle vi kolla på läs: Billig luvtröja till Adam. Jag tänkte mig alltså något på Lindex/HM. På vägen till det något billigare kläderna går vi förbi Kotten. En liten barnaffär med underbara barnkläder med hutlösa priser. Jag skulle kunna köpa alla kläder där inne. Men jag tänker det, att börjar jag att handla där kommer jag inte att sluta. Jag har bestämt att jag får bara handla ur deras lilla reakorg som de alltid har framme. MEN vi råkade gå in där. Jag sa till Robert i förbifarten att här är det inte billig. Men han lyssnade inte på just det örat igår. Så det blev en luvtröja från Laban och ett par millitärbyxor (äpplet faller sannerligen inte långt från trädet). Kan ni gissa vad denna Labantröjja kostade. 300 spänn. Men ack så fin och praktisk. Det var alltså inte jag som handlade utan Robert. Jag kanske skulle passa på att handla när Robert är med oftare!

0 kommentarer: