onsdag 23 juni 2010

Gallsten......

Äntligen börjar jag vakna till liv. Fast jag är fortfarande väldigt väldigt seg. Helgen som var hade jag gallstensanfall. Natten till tisdag fick jag ett till. Ett stort jävla sådant också. Det var bara att ringa akuten. Dit vi åker och de ger mig en spruta diklofenak. HA har inte jag överdoserat det redan hemma tro - ne det spelade ingen roll. Funkade inte så då fick jag de starka grejerna. Och vad drogad jag blev! Men inte bara drogad jag fick någon allergisk reaktion mitt upp i allt. Som tur var va jag ju på rätt ställe. Efter att de drogat ner mig och skickat med mig piller (ska jag våga ta dessa hemma?) så for vi hem. Fick dock stanna några gånger på vägen eftersom jag mådde så satans illa. Operera ska de göra men i ETT LUGNT SKEDE!
Ringde på morgonen till mamma och pappa som fick ta över passning av Adam efter Ing-marie. Så idag ska vi åka och hämta honom.

Jag kan summera detta inlägg som SATANS JÄVLA GALLSTENAR. Det är värre än att föda ut ena onge!

0 kommentarer: