fredag 18 juni 2010

nikokick

Okej, jag erkänner, jag har väl fallit lite för den där bröllopshysterin. Bröllop är alltid roligt speciellt när det är så fina klänningar inblandade. Man kan tillåta sig själv att drömma bort en liten stund. Sen att monarkin är som den är och man kan ju diskutera pengar osv är en annan sak som ligger lite bakom och gnager.

Idag har annars varit en skapligt lugn dag. Jag körde in till stan förut. Och jag lyckades sabba till det rejält. Inte körningen i sig. Men jag kan hetsa upp mig för småsaker och då känns det som att hela världen går under, JUST bara för att det inte blir som jag tänkt mig. Jag har väldigt för höga krav på mig själv vad gäller körningen. SÅ, jag körde, råkade få lite motorstopp - går ju snabbt att åtgärda så inget mer med det - parkeringen efteråt gick ju galant. Men bara för att det inte gick som jag tänkt hetsar jag upp som hm - hittar ingen liknelse - och känner mig tvungen att röka. Röker två cigg på raken och tänker mig att stressnivån ska sjunka lite. Får värsta kicken. Sen börjar det. Jag blev yr som sjutton, jag mår illa och det känns som jag ska däcka i gatan. Jag hade ju inte behövt suga så jävligt på de där pinnarna. Robert skrattade mest åt mig. Men detta med att hetsa upp mig och bli stressad så fort det inte går som jag vill - det är definitivt något jag måste komma över...

0 kommentarer: