måndag 14 juni 2010

Motion va!!!

Började dagen tidigt. Jag som nästan blivit van att få sovmorgon nu sen i fredags hade det väldigt jobbigt när jag skulle upp lite innan 6-tiden. Robert har idag gått på föräldraledighet. Så då kan ni fatta vem som tar nätter. Men för att va lite schyst sa jag imorse att vi kan ta varannan natt. Vi är ju ändå hemma tillsammans i 6 veckor. Adam har nu, på bara tre nätter, vant sig vid att Robert är den som är matmorsa på nätterna så det är väl bra. Robert å andra sidan har väl inte riktigt vant sig än. Men inatt behövde jag inte knuffa eller bånka på honom för att han ska vakna, trots Adamskrik, ne inatt räckte det att bara dra av honom täcket!!

Jo, åter till tidig morgon. Skulle köra vid 8-tiden på körskolan så då passade vi på att köra en timme innan också. Har ju bytt bil med mamma och pappa så jag får öva mig på att växla. Jag får väl säga att det går framåt iaf. Tog bussen hem och gick från 44an på lite över 30 min. Har ju nu köpt mina promenadskor så nu ska mina graviditetskilon bort. Helst det dubbla. För när man träffar gubbe med stålar och hus (jag var ju en fattig student) så kan man nämligen gå upp 10 kg rätt lätt! Elin har även sagt att jag borde ta tag i mina grejer på funbeat.se Så det får väl bli så.

0 kommentarer: