fredag 29 augusti 2008

Host host

Fasiken vad jag håller på att hosta. Igår kväll kunde jag inte sluta så robert blev ju tokig på mig. Han var på väg att gå ut och lägga sig i soffan eftersom han skulle jobba idag....men då offrade jag mig. Så jag och katten har legat i en av våra smååå soffor och trängts.

Jag började på gyn i måndags och det har gått hyffsat bra. Jag får ta det för vad det är och det är lätt att komma in i "gänget". Synd att jag bara kan vara där tills den 21/9. Sedan, mina vänner, har jag fått ett vikariat på KAVA, avd 2. KAVA är en kirurgisk akutvårdsavdelning. Får vara där tills årsskiftet så får jag se sen hur det blir efter det. Men det är skönt att veta vad man ska göra och att man tjänar lite pengar. Hade kunnat bli knapert annars.

Idag så skulle jag igentligen städat på förmiddagen men jag orkar bara inte. Har hostat så mycket så energin är helt slut. Har börjat tvätta iaf.

Men om en stund så kommer Emil och hans tjej Sofia hit. Vi ska till stan och shoppa lite, äta lunch och bara mysa. Dessutom ska jag få låna deras playstation 2 och guitar hero. Fasen vad jag ska spela i helgen hihi.

Ha det gott allihopa.

2 kommentarer:

Erik Knutsson sa...

HEJ nu har jag också en blogg har dock inte skrivit något ännu riktigt är Erik förresten.

Madelene sa...

wiiie guitar hero äger :D hoppas allt är bra, o att du är friskare ! kraam