fredag 8 augusti 2008

Datanördarna i lovene...

Ja det är jag och robert det. Igår satt vi fram till midnatt och det första vi gör på morgonen är att sätta oss igen. Fast robert sitter fortfarande i morgonrocken. Jag har iaf duschat och gjort iordning mig =)
Idag är det jobb som gäller. Jag tycker det är roligt att jobba men man har alltid lite ångest innan när man varit ledig några dagar. Och nu vet jag ju dessutom att jag ska jobba sex dagar i streck. Men och andra sidan så vet jag ju också att en weekend i gbg väntar. Hoppas att den vetskapen gör det lite lättare den här veckan. Både jag och robert behöver nog komma ifrån huset lite och dessutom behöver vi nog lite "kvalitetstid" tillsammans bara vi två.
Det senaste har jag suttit som ett jehu både framför datorn och tv. Har ju fått låna O.C av Vernocia, så nu är jag innte på tredje säsongen. Den serien är så himla bra. Och man kan ju inte låta bli att bli lite kär i hårdingen Ryan och mjukisen Seth hehe =)
Ne, om jag ska gå och se om posten har kommit och sen kanske det blir lite O.C =oP
Tjingalojj

0 kommentarer: