fredag 1 augusti 2008

1 augusti yeej

1 augusti. Vad tiden går snabbt. Helt knäppt igentligen. På nåt sätt önskar man att tiden just nu kunde gå så sakta som den gjorde när man var en lite unge. Men så lär det ju aldrig bli igen. Bara att accepptera läget... =)

Var hemma från jobbet igår, hade sån jäkla huvudvärk och lite feber. Har nog överansträngt mig det senaste. Är ju mycket att göra hemma också. Trots huvudvärk och feber så var jag och robert tvungna att åka till banken igår för att skriva på våra testamente som vi skrivit. Sedan skaffade vi ett bankfack så att vi kan samla alla våra viktiga papper där. Shit vad vuxen jag känner mig haha.

Jag är iaf görtrött idag med men jag måste ta mig in till stan. Min kära bror kommer ikväll och då måste vi ha lite gott hemma ju! Han ska följa med mig på fest imorgon med så han kommer vara här heeela helgen. Roligt!!! Ada lär stortrivas också. Hon ligger jämt bredvid honom när han är här. Sist när bägge bröderna var här så låg mella dem haha. Karltok är vad hon är.

Arbetet här hemma går framåt med. Igår var kristian och hans kompisar andreas och martin här ock hjälpte till. Vad gulliga de är som hjälper....arbetet går framåt ännu snabbare då och nu är stenläggningen igång.

Blir väl lite bilder framigenom.

Hej svejs.

0 kommentarer: