tisdag 29 juli 2008

Soool

Vilken sol, vilken värme. Jag har knappt orkat sitta framför datorn, varav min frånvaro. Jag har jobbat hela helgen och igår for jag ut till stranden med Veronica. Vi var på svalnäs. Riktigt gottit var det. Jag har ju då aldrig badat sen jag flyttade till lidköping, förutom i grannens pool. Så nu är jag invigd i lidköpings vatten =)


Med dräneringen går det sakta men säkert framåt. Robert har fått hit en väldigt rolig leksak, han sitter med ett stort flin framför ratten när han gör grus med denna:

Katten ligger bara och sover under dagarna och vaknar till liv under kvällarna. Igår kväll gick jag och Robert med henne i koppel runt kvarteret. Hon var verkligen jätteduktig och gick som en hund =)

SJälv ska jag snart i väg till jobbet nu. Men till helgen är jag iaf ledig. Ska bli skönt. Jag hoppas verkligen att det är varmt då med så att jag kan sooola och baaada och dricka pina colada =)

Hej svejs

1 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas vi ses hos nelly på lördag :) kramar