söndag 20 juli 2008

Masig dag

Det har varit en lugn och rätt så långsam dag idag, men det har varit skönt. Sov länge och sedan så blev det en sen frukost. Sedan har jag såklart varit lite olyckssalig idag med. Jag skulle ta moppen in till stan för att handla. När jag väl packat upp allt på bandet så funka inget utav kortena. Det kom upp "medges ej" varje gång. Provade tre olika kort. Så jag fick med rött ansikte säga att jag kommer tillbaka, jag får gå och se om jag kan ringa och föra över pengar. Men, så hade jag ju inte med mig mobilen, typiskt. Så jag fick gå och låna utav ica istället. Rätt så pinsamt. Sen så fixade det ju sig men lite krångligt. Sedan när jag skulle packa in allt i moppen så hade jag ju glömt ryggsäcken. Så jag fick verkligen trycka in allt. På vägen hem började hagla....gjorde ont. Behöver jag säga att jag var på dåligt humör sen?!


Igår fick jag och robert med oss mina gamla barnleksaker hem. Massor utav nallar i olika storlekat....som råkade ta över vår säng (skulle skämta med robert om att jag absolut var tvungen att ha den stora björnen i sängen =)




Sedan så fick jag med mig två små barncyklar men även en liten dockvagn. Den är i rätt så dåligt skick men så råkade robert ställa den bredvid Adas klädderhörna och oj så råkade Adas filt även hamna där och nu har hon legat och sovit där nästan hela dagen...





Nu ska vi kolla på film och mumsa gott. Imorgon börjar en jobbbecka med endast en dag ledigt.
Krummelikrum

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej hopp