lördag 19 juli 2008

Trollhättan

Jag och Robert hade egentligen tänkt att åka till trollhättan imorgon, men kom på att det var bättre att åka idag så kunde vi ha en heldag hemma imorgon istället. Så vi for dit, kom lagom till mammas kinabuffe som var väldigt smaskig, speciellt de hemmagjorda vårrullarna. Fick även med mig massor utav saker från när jag växte upp, eftersom de ska flytta nu så får jag hem allt sådant till mig istället.



Sedan for jag och robert ner till stan för att gå en sväng i stan eftersom fallens dagar är just nu. Mycket folk var det men det var mysigt att strosa runt en stund. Vi spelade lite på lotter och gissa....jag vann! en nalle haha. Så jag fick gå runt med den runt hela stan sen....najs =oP Sedan köpte vi langos och brända mandlar, mums =)



Nu är vi hemma igen och tar det lungt. gött.

0 kommentarer: