lördag 19 juli 2008

Fixa och Ordna

Så nu har jag fixat lite med den nya bloggen så nu känns det genst bättre. Som jag skrev på förra bloggen så var ju alltså Robert ute och festa igår. Det var så skönt att få vara lite ensam och bara rå om mig själv. Men vid sisådär halv fyra inatt så kom Kristian inspringande och ropade efter mig om jag hade sett Robert. Det hade jag ju inte. Och av den oroliga natur som jag är så springa jag ju upp och letar efter honom. Det visar sig att han ligger i häcken, framåtstupa och hulkar....JAH....så kristian följde honom in, jag tog emot och han var jätteglad. Tog lång tid att somna om. Som tur var hade jag ställt klockan idag på 9 så att jag kunde komma upp i någon sånär tid. Ruffsig och sluffsig gosade jag lite med Ada.





Försökte därefter vakna till lite och tillslut tog jag tag i energin och yogade lite. Var riktigt skönt.
Sedan blev det sen frukost. Nu har jag fixat lite filmer som jag ska bränna ut. Får väl se om det är något att ha.



0 kommentarer: