tisdag 22 juli 2008

...

Uj vad jag är trött och totalt jätteseg både i kropp och knopp. Har jobbat dagpass nu i två dagar och det har varit jättestressigt. Idag fick jag knappt 20 min lunch. Men, det är ändå roligt, dagarna går fort och det flyter på någorlunda bra. Det är roligt att vara sjuksköterska helt enkelt.

Men vad trött jag blir på karln här hemma. Han har gått och haft semester, en annan har slitit ont på jobbet och så kommer man hem och det är varken bäddat eller upplockat i köket....då blir iaf jag vresig....

Imorgon är jag iaf ledig, jag och robert ska till banken för tredje gången på kort tid sedan ska vi mysfika =)

Hej hopp

1 kommentarer:

Anonym sa...

nu funka det ;) haha.. skrev massa häromdagen så gick det inte. låter mys med fika :) men jag känner igen dedär med att få göra saker hemma när man redan gör det mesta, hade så i mitt förra förh. o lite värre :( det sög. men jag ska iaf hitta det jag förtjänar en vacker dag haha ;) hoppas helgen varit bra. kramar