söndag 24 augusti 2008

Uppehållet

Oj vilket uppehåll jag har haft här ifrån. Tänkte att jag ska ta mig ett nytt försök att återupprätthålla bloggen.
-Lycka till Emma, säger jag =)

Sen sist har ju jag och robert varit och firat förlovningsdag i göteborg. Vad skönt det var. Komma bort från vardagen och lidköping och bara njuta. Vi fick ett jättefint rum på 22a våningen, VIP-frukost, kurbad i ett relaxrum, lite shopping, god mat och såklart, mycket mys och romantik med robert. Han kan allt när han vill haha.

Måndagen efter att vi kom hem från gbg var jag ute med vikarierna på jobbet. Shit vad roligt vi hade. Självklart lyckades jag spilla ut sprit över mig, som vanligt. Hände i gbg också kan jag påtala. Duktiga emma måste jämt klanta sig i sånna situationer....det är inte ovanligt kan jag säga =)

Sen dess har jag jobbat, varit hos föräldrarna och syskonen i trollhättan. Där fick jag prova på att spela guitarhero, shit vad roligt det var!!! Ska försöka låna hem det sedan när dom flyttar till nya huset.

Skulle ju igentligen jobbat helg, men jag har lyckats skada menisken i höger knä. Har jävligt ont rent ut sagt. Plus att jag får panik, jag måste vara bättre tills imorgon. Jag börjar ju jobba på gyn då! Dessutom har jag lyckats få någon infektion i halsen som satt sig på stämbanden så jag går här och kraxar och hostar. Det bådar inte gott inför morgondagen. Men imorgon, då skiter jag i mina krämpor. Jag måste ju dit!

Annars händer inte så mycket. Stämningen från gbg resan ligger fortfarande över mig och robert så vi går bara här och myser hihi.

Kram på er.

0 kommentarer: