söndag 3 augusti 2008

Helgbestyr

SItter här lite jäsig och trött. Har varit en fartfylld helg, men rolig!! I fredags var det sol och bad som gällde. Jossefine, roberts lilla kusin kom hit så vi plaskade runt i poolen. På eftermiddagen kom Erik (brorsan). Så då blev det gillning som gällde, mums =) Gick och la oss tidigt....konstigt med tanke på att jag det senaste varit vaken väldigt länge på kvällarna.
På lördag morgon tog jag och erik moppen in till stan. Ja, jag skjutsade honom, och jo, lite vingligt va det. Men jag hoppas inte att han hade en "nära-döden-upplevelse". Väl framme på stan så åt vi go frukost på henrys cafe för att sedan shoppa loss på rean. Dock köppte inte jag mig något men erik fick en försenad present plus att han köpte lite kläder själv. Kläderna skulle han sedan ha på festen som var igår kväll hos andreas.
Det var roligt att ha med brorsan på fest =) Det var iaf trevligt och roligt hos andreas. Vi fick oss några skratt då kristian flängde omkring och kommenterade diverse saker...

Men nu är det iaf söndag och måndagsångesten börjar komma. SKa jobba imorgon men har iaf sovmorgon. Sedan är det jobb hela nästa helg som gäller.

Bilder från festen:

Jag och Kristian


Erik och Robert

Bertilsson och Jonas


Kristian och Bertilsson


Martin och Madde

Hej svejs

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha tur vi har kristian o skratta åt :D :)