torsdag 7 augusti 2008

Hej allesammans!

Usch vad det drar ut på tiden mellan gångerna jag skriver. Har funderat på om jag lyckas upprätthålla denna blogg eller om det slutar som vanligt med att jag slutar skriva helt. Vi får väl se.

Nu har jag iaf varit ledig i två dagar från jobbet. Sen så ska jag jobba 6 dagar i sträck och sen bär det av mot göteborg. Vi har bokat in oss på ett "design sky" rum på hotell gothia towers.

Vi ska vara där fredag till söndag och så ska vi självklart fira vår årliga förlovningsdag på hard rock cafe....ja, vi förlovade oss där för två år sedan =) Så i gbg ska vi bara mysa och ha det gott och äta god mat såklart.


De här dagarna när jag varit ledig så har jag försökt att bara ta det lungt. Igår städade jag hela huset förvissor....men det gör ju att jag kan slappna av mer efteråt. Idag på morgonen var jag på massage, och det var välbehövligt. Sedan vid 10 så åkte jag och robert och köpte var sin dator....eller två datorer tillsamman. Det blev den nya Asus Eee900. En 8,9 tums dator. Jätteliten och smidig.
Sedan köpte vi en vanlig Hp som är är lite starkare. Så nu ska vi göra oss av med den stationära. Så gissa vad vi har gjort idag....jo jusst det....suttit framför datorerna precis hela tiden. Inte bra för robert, han blir bara trött och grinig....jag däremot stortrivs *smile*

2 kommentarer:

Madelene sa...

tycker du ska fortsätta ;) hihi.. har du msn ? o föresten, hur gör man mellanrum mellan text här på bloggen ? :o kramar

Madelene sa...

japp, men jag fixade det :D kraam