måndag 25 augusti 2008

Nytt jobb

Ja. idag ska jag börja på mitt nya jobb på gyn. Vet inte riktigt hur mycket jag får jobba, men bara att få ha fått in foten där känns jätteroligt. Nu, äntligen, får jag prova på en av de saker jag är intresserad av. Det är spännande. Det som är bra är att jag har aldrig varit i närheten av en sådan avdelning förut så jag har inte förutfattade meningar. Känns bra, då kan jag ta allt som det kommer.

Knät är väl inte direkt bättre. Men jag har ju mitt knästöd så jag får väl se hur det går ikväll. Imorse vaknade jag igen med rosslighet i halsen samt att jag märkte att rösten knappt höll. Men nu har jag bälgat i mig honungste. Dessutom har jag inte ringt så mycket så jag har verkligen försökt hålla truten....fast det är inte lätt kan jag säga haha.

Annars har det väl inte hänt så mycket. Har betalat alla räkningar. Jag och robert har ju gemensam ekonomi nu så nu delar vi på allt. Känns bra, jag får mer koll på vad för utgifter det är och hur mycket vi kan spara och göra av med.

Nepp, nu ska jag vila. börjar ju kl 14.00.

0 kommentarer: