fredag 16 oktober 2009

Sitter åter här då. Har helt enkelt avstått från att gå in hit för att jag har inte något att skriva och dessutom händer det inget annat än att jag varit på praktik, blivit hämtad av morsan, ätit mat, sovit, och under någon dag på veckan har jag kunnat åka hem till Robert. Det känns för jävligt rent ut sagt att inte kunna vara hemma mer än ett helt oavbrutet (av bussåkande) dygn i veckan. Kroppen har inte mått bra och slått bakut vid vissa tillfällen...ja...vi får väl se hur vintern artar sig.

Är inte bara jag som haft det tufft veckorna som varit. Har både varit orolig och ledsen för att en annan person behövt må dåligt. Men tyvärr är det så i livet ibland. Det som däremot gör mig väldigt ledsen är att när någon av de som står mig nära mår dåligt så möts de av irritation. Man har väl rätt att känna det man känner.

En liten smårolig sak är att när jag klippte mig senast så var det en fotograf som tog kort på salongen och det som hände där. Moi får nu vara med på deras hemsida. www.salongpreben.se Är fyra olika bilder så klicka på startknappen tills jag kommer upp om ni vill kolla. Kan varm rekommendera Preben som salong. Har gått där några år nu.

Nu på söndag är det Halmstad som gäller. En späckad vecka blir det. Ska försöka ta dagarna var och en som de kommer - det är ju väldigt lätt....eller inte!

Nu är det fredagsmys med Robert. Ser jag fram emot. Lövbiff, hemmagjord klyftpotatis, ngn sås och sallad och sedan fruktsallad som efterrätt....mmmm

0 kommentarer: