tisdag 6 oktober 2009

Raggsockor!

Hej på er i stugorna! Sitter här och äter morsans kolakakor och har svårt att sluta....det är lätt att bli bortskämd med både mat, godis och kakor när man är här. Fast det kanske är så det ska vara?!

Igår var jag hemma eftersom jag var dålig hela natten (ätit något tjyvens) så det blev inte operation för min del. Idag var jag ledig så nu är det ons-fre som gäller för min del. Har fått pluggat en hel del vilket är väldigt väldigt bra. Är dock lite nervös över ett grupparbete som ska vara inlämnat om en vecka och ja...vi får väl se hur det går med det.


Har annars fått mig ett litet stickanfall. Har stickat raggsockor till bebisen och fortsätter göra lite sockor till andra bebisar i min omgivning också. Det som är bra med att sticka så små sockor är att det går himla snabbt och då är det mycket mycket roligare!

2 kommentarer:

elin sa...

åååh, d får du lära mig :)
ja ses gärna v 44, tråkigt att träffas så sällan :(

Anna sa...

Vad duktig du är! Har inte stickat sedan jag gick i nian.....kan man få beställa ett par benvärmare till Tjorven ;)