söndag 18 oktober 2009

Halmstad


Nu är jag i halmstad igen då! Känns väl sådär. Det som är bra är att nu kan jag och har kan inget annat göra än att plugga på kvällarna. Vad ska man annars göra ensam på en ensligt vandrarhem? Det känns faktiskt helt okej då - ingen katt som vill kela heeela tiden, ingen Robert som vill pussas eller dricka kaffe mitt i pluggandet. Har en del att ta igen efter dessa praktikveckor.


Resan gick iaf bra men det känns av att magen är i vägen när man har ett stort åbäke till väska. Var tvungen att ta den stora väskan den här gången eftersom jag måste ha med mig böcker, dock endast två, men som väger 3 kg vardera. Unnade mig att ta en taxi från station och hade en väldigt snäll chaufför som hjälpte mig med väskan ända fram till dörren ( i sånna lägen är det rätt bra att se gravid ut ).


Nu ska jag in till city, handla lite mat, och ta en kaffe med Honey innan pluggandet sätter igång. Gött!

0 kommentarer: