söndag 4 oktober 2009

Helgen

Hade inte tänkt ta en ledig dag den här helgen, men det gjorde jag. Igår så gjorde jag inte ett skit. Böckerna fick ligga i sin lilla hög, jag ägnade inte en tanke åt dem. Det var så himla gott! Det är stressigt nu och det känns på alla sammandragningar jag får när det är extra stressigt. Så denna vilodag var välbehövlig.
Jag unnade mig att göra en god lammfärspaj och en god morotskaka. Kvällen tillbringades framför tvn och trots att jag hade sovit under dagen somnade jag som en stock vid niotiden.

Idag har vi hunnit med ett flertal fikaomgångar både hemma och hos robert mormor och morfar. Gott =) Sedan så har jag fått prata med Martina i telefon idag i en hel halvtimme...det är så sällan vi hinner höras men det var skönt att få prata med någon som vet precis vad man känner i vissa situationer! Och hon är så!!! duktig som klarade första tentan på anestesiutbildningen!
Idag bär det iaf av till trollhättan igen för imorgon är det operation som gäller igen. Nu börjar tredje veckan, näst sista den här omgången, och tiden går rasande fort.
Skickar med lite bilder i det här inlägget på mag och lite matbilder!

Lammfärspajen igår

Ovan morotskaka och nedan lite fikamys

1 kommentarer:

johanna sa...

Jag läser bara Na b på komvux, ska börja min utbildning till barnmorska efter mammaledigheten. Vad läser du själv?