torsdag 11 december 2008

Halmstad

Nu, nu börjar jag blogga igen. Har haft ett rätt så tråkigt och händelselöst liv det senaste så inget har varit värt att skriva. Men nu börjar det vankas saker. Så, i ett år framöver så kommer jag nog ha en del tid över till att skriva av mig.
Jo, det är så att jag har kommit 2a reserv på en utbildning i Halmstad. Och alla det personer jag pratat med som kan detta med antagning säger att jag i stort sett redan är antagen. Men det finns ju en liten risk.
Men jag räknar kallt med att komma in. Ni kanske undrar vad det är för utbildning. Jo, jag har ju en liten dröm om att bli operationssköterska. Och det är det jag ska plugga till. Tanken är att jag ska veckopendla.
Jag och robert ska redan nu på fredag till halmstad för att kolla på ett rum och kolla in hur halmstad ser ut. Jag har ju aldrig varit där.

Så, nu lär ni nog se lite mer av mig här.
Hej hopp

0 kommentarer: