lördag 13 december 2008

.....

Ångest ångest jävla ångest. Den maler i mig så att jag inte kan sova. Ångesten ikväll är väl inte av den besvärligaste sorten. Nu är det mer ångest över att jag inte vet vad som kommer hända i januari.
*Jag kommer in på skolan som dom säger att jag kommer göra.
*Jag kommer inte in vilket leder till att jag inte kommer ha något jobb.
Vad gör jag om jag inte kommer in. Jag är så jävla rädd för det. Jag tror ju bara för den sakens skull att livet kommer jävlas med mig så att jag absolut inte lär komma in. Så är det. Så nu snurrar massor utav tankar.
Jag har nog inte kunnat sova sen jag fick antagningsbeskedet. Jo, sova med hjälp av lite piller men det räknar jag inte som den sömn jag VILL ha. Jag vill kunna somna utan att mina tankar mals sönder till åter hundra tusentals tankar än vad det var från första början.
Så snälla....snälla lilla sömnängel som finns kanske någon stans...låt mig sova lite.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det där är du inte ensam om...