lördag 13 december 2008

Tjoho

Nu är jag hemkommen från Halmstad. Så nu är jag en stolt hyresgäst som ENSAM för FÖRSTA gången står på kontraktet. Det är ett litet rum som jag hyr som en del på en övervåning i ett flerfamiljshus. Det bor 4 andra tjejer där också.

Sedan firade vi min födelsedag också. Igår kväll gick vi till harrys och åt en mysig middag. Idag på morgonen gick vi till ett hotel och åt mumsig frukost. Då blev det pannkakor för hela slanten.


Fasen vad jag har gått och funderat på hur det kommer bli när jag flyttar. Hur kommer det kännas att vara ifrån Robert? Hur kommer det att funka att bo med så många andra som jag dessutom inte känner sen innan. Kommer jag trivas? Kommer jag palla av att plugga? Vad ska jag ha för färger på gardinerna? Vad ska jag ta med mig dit? Hur ofta kommer jag kunna åka hem? Plus tusen frågor till.


Jag kommer nog längta som en galning efter Isa och Robert till en början. Men jag tänkte att jag får fylla upp tiden med plugg och träning. Så det ska nog gå bra trots allt!

Sen så måste jag ju komma in. Är ju 2e reserv. Men de säger ju att jag kommer komma in via den reservplatsen. Men jag vågar ändå inte riktigt lita på dem.....


By the way....Robert har varit sååååå mysig i helgen. En riktig gosegris.




0 kommentarer: