måndag 5 april 2010

Påsken

Känns som att det varit en lång helg med allt som vi hunnit med. I fredags åkte ju vi till Trollhättan och Velanda. Där lämnade jag in Adam hos brorsan som fick passa honom i några timmar medan jag och mamma gick på överby. Kändes helt okej att lämna honom hos Erik och för första gången gå ut i affärer utan allt plock med vagn osv. Allt går ju lite snabbare. Frampå kvällen var vi på 1-meterskalas hos Anton. Det var första gången som Adam fick träffa mammas släkt. Han fick sig även en mjuk och go åsna av min moster Ami med familj så nu är den placerad bland de andra mjuka djuren i Adams säng. Vi stannade inte så länge eftersom Adam hade lite svårt att komma till ro. Hade annars gärna stannat längre!

Under lördagen tog jag och mamma med oss Adam på en långpromenad i morgonsolen. Jättegott. Sedan kom Robert med morsa för lite påskbuffé.

Söndagen tillbringades i mataffär och sedan åkte vi förbi en sväng förbi Linda och Anders eftersom Viktor fyllde 1 år då. Och idag hade vi kalas...eller hrm....ja, jag hade gjort tårta som jag tänkt vi skulle fika på eftersom Robert fyller år imorgon men tydligen spred det sig och vips skulle vi tydligen ha kalas som vi inte planerat in över huvud taget...

Nu är det iaf ny vecka och Elin med lille Liam kommer på onsdag. På fredag ska vi ut på Harrys för öldrickande och god mat så då ska Adam tillbringa lite mer tid i Velanda.

Adam mår väl hyffsat från och till. Han har haft lite problem med magen och det gör så ont i en när man märker att det är jobbigt för honom.

0 kommentarer: