fredag 9 april 2010

Ensam hemma

Morgon och ensam. Jättekonstigt att inte ha en bebis i sängen och jag är absolut inte van att kunna vända och vrida på mig i sängen så i morse vaknade jag med värk i hela kroppen. Men ändå känns det skönt att kunna ha två dygn för sig själv och faktiskt känna hur mycket man saknar det lilla livet!

Så när vi kom hem igår så sa vi att vi skulle lägga och tidigt men inte en lugn stund fick vi eftersom människor ringde (så jäkla sent) på mopedannonsen hela tiden. Varför ringer människor efter klockan 21 på kvällen?!? Jag får väl skylla mig själv som svarade men jag vill ju ha sålt mopeden. Men det verkar som jag får 5000 för den....(det är den egentligen inte värd...)

Ska snart iväg in till stan. Där har jag inte varit själv på flera månader. Ska gå och strosa, njuta av vårkläder och stå och njuta bland vinhyllorna och välja ut något gott vin till osten ikväll. För ikväll, som skrivits tidigare, ska vi möta upp Linda, Anders, Elin och Fredrik för att äta mat och dricka gott på Harrys. Ska försöka komma ihåg att jag har en kamera så kanske lite trevliga bilder kan visas =)

0 kommentarer: