söndag 25 april 2010

5 år

Söndag idag och jag har varit på bra humör hela helgen nästan. Förra var vi utpumpade bägge två och då blir det lätt lite gnat här hemma....vart blir det inte det förresten?! Idag kom jag också på att det den här helgen var 5 år sedan Robert kom körandes i sin gula bil till gula huset i strömslund och vi träffades för första gången. Man kanske skulle kunna säga att det var kärlek vid första träffen för Robert åkte aldrig hem den helgen och helgen efter for jag till Lidköping och sen var det "kört". Det känns skönt att kunna kolla tillbaka på dessa år att vi med mot- och medgångar har skapat oss ett liv tillsammans som vi är tillfreds med. Att vi dessutom fått Adam gör ju att vi alltid kommer ha starka band till varandra och det känns väldigt bra att det är just Robert som är pappa till Adam, att det var Robert som blev DEN som jag valde att leva med. Sedan är det ju smickrande att Robert också valde mig!





1 kommentarer:

Anna sa...

GRATTIS!!!!