lördag 10 april 2010

Bildserie från fredagskvällen

Ja, i fredags så slog vi till på stort. Jag köpte champagne och vin som vi skulle ha till osten och kexen. Det var väldigt mysigt att skåla i champagne med Robert. Sedan kom Elin och Fredrik eftersom de lämnade av Liam i Lovene. Sedan for vi iväg till Harrys där vi mötte upp Linda och Anders. På nätet så såg det ut som de hade fått en rätt god meny, något åt gourmethållet . Visst såg det fint ut men jag och min förkylningshals m.m. kände tillslut inga smaker alls. Lammytterfile med svamp och rosmarin blev det iaf. Men mat, vin och cocktails blev det ändå. Tråkigt bara att det inte direkt var livat på de få krogar som finns här i Lidköping. De flesta verkade stå med sina bilar (epatraktorer och gamla volvobilar blandat med en och annan snygg "riktig" bil). I tidningen idag så stod det att många blivit haffade efter nattens streetrace.....ja så kan det gå.

Vi kom iaf hem i skaplig tid och med lite alkohol i kroppen sov jag som en stock. Men trötta har vi varit idag. Orkade iaf pallra oss ut på en promenad och lite trädgårdsfix. Adam kom ju hem idag och vad jag har saknat mitt lilla gryn.

Sitter här nu och Adam har precis somnat i babysittern och Robert ligger och snarkar i soffan. Snart får jag väl iaf bära en av dem till sängen =)

Här kommer iaf bilderna från fredagen:













0 kommentarer: