fredag 15 maj 2009

Vänskap

Sitter och kollar på en streamad föreläsning på nätet.....rätt gött för jag kan ju göra massor av saker samtidigt. Men, varför är man så, är det just kvinnor, som jämt ska göra alla ssaker samtidigt?

Iaf, idag ska jag och Robert till Trollhättan för vi ska kolla på Emil och hans band när de har spelning på M15. Ska bli jätteroligt.

Ärligt talat har jag inte så mycket att skriva om. Eller jo....Hur fungerar egentligen vänskap? Jag tror att det finns flera olika sorters vänskaper. Beroende på hur man fungerar tillsammans med personen så får man ju olika sorters vänskaper. Jag har en väldigt nära vän, eller hade, i nuläget vet jag inte riktigt hur vi står. Jag tycker om denna personen enormt mycket. Vi kan diskutera det mesta och har väldigt roligt tillsammans. Men, på nåt sätt så är det något som går över gränsen i vänskapen. Allt känns inte riktigt okej. Men ändå, jag tycker om personen mycket, jag vill ha personen som vän. Men när jag berättar om de gränser jag har så är det bara jag som talar om gränser och vad som är okej för mig. Men personen gör inte det. Gör det nästan aldrig. För mig är det jätteviktigt att bägge ska berätta hur man vill ha det. Ja,, jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra. Vet inte hur jag ska agera.

0 kommentarer: