onsdag 6 maj 2009

Åter igen

Välkommna tillbaka, eller ska jag säga välkommen tillbaka till mig själv tro? Det är många som varit inne här och kollat, men inte jag. Så nu får jag väl börja skriva igen. Vadan detta avbrott då?! Jo, en del saker har hänt som jag inte kan skriva om här öppet och då kändes det inte lönt att skriva överhuvudtaget eftersom det varit den "situationen" som präglat min vardag. Men nu är allt bättre!

Jag har varit hemma i Lidköping i två veckor och kom tillbaka till Halmstad i söndags. Och sen i söndags så har det regnat. Faktum är att jag varit helt jäkla ras sen jag kom tillbaka. Jag har haft fruktansvärda mardrömmar. Bla att min pappa fick en hjärntumör och blev helt knäpp. Han jagade hela familjen runt en stena line båt. Sedan blev Emil, min bror, helt knäpp. Han började utpressa morsan på pengar. Då han inte fick pengar samlade han ihop ett maffiagäng med k-pistar som jagade oss runt i strömslund. Sedan helt plötsligt var jag i undergjorden och gömde mig både från pappa och Emil men där blev jag drogad av massa killar. Undrar vad en drömanalytiker skulle säga om mig?

I Lidköping var allt bra! Var även en sväng i Trollhättan hos mor och far. Jag har bla:
*Åkt motorcykel med pappa
*Druckit öl
*Druckit vin
*Ramlar och brännt upp hela mig på brännässlor
*Firat 4 år tillsammans med Robert (fick ett par jättefina guldörhängen)
*Gosat med Linda och Anders gullungar William och Viktor

1 kommentarer:

elin sa...

äntligen skriver du igen :) jag har minsann saknat dina rader!!! hoppas att allt är bra med dig igen. jag vet ju inte alls vad det handlat om men jag hoppas du mår bra. jag hoppas även att vi kan ses snart igen :) kram på dig vännen!!!