tisdag 12 maj 2009

Tisdag

Igår klarade jag av en hel dag i Varberg med föreläsning. Var rätt seg när jag kom hem. Gårdagens överraskning var att Jonas stod på perrongen när jag kom till Herrljunga. Har alltid en halvtimmes väntan där tiiiiidigt på morgonen när jag åker. Så då blev jag skjutsad på cykel och det var nog minst 10 år sedan eller nåt som jag blev det.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer. Idag blir det plugg fram till 3 då kommer lille william och jag och robert ska passa honom.

Appropå tokEmma. En viss person ville att jag skulle lägga in något exempel.
Jo, i Söndags var jag också sådär raslös. I ett av mina tokerier försökte jag sjunga med stängd mun. Ni vet, det är en på mix morgonzoo..den där tjejen, som kan sjunga lilla snigel med stängd mun. Det gick inte så bra. Så i all min iver kom jag på att om Robert öppnar sin mun så kan jag stoppa in mina mun i hans och sjunga....det blir lite samma effekt.....Jag kan meddela att robert inte tyckte det var lika roligt som jag.

0 kommentarer: