torsdag 5 augusti 2010

Klädbytardag

Robert tyckte jag skulle ta det lugnt idag och vara hemma. Hemma är jag men lugnt vette sjutton om jag tar. Här är det tvättning, disk och sortering som gäller! Ska på klädbytardag för barn i slutet av månaden så därför har jag sorterat ut de kläder som vi själva har köpt och som vi känner att vi kan sälja. Det blir en hel del. Men jag fick nästan lite ont i hjärtat också. Tänk att Adam varit så liten så att hans första pyjamas som var i storlek 50 var alldeles för stor. Helt otroligt. Just den pyjamasen sparar jag också. Det är då man känner att man vill uppleva det där igen. Att få hålla i ett litet mirakel. Graviditeten skulle jag lätt slippa men det får väl gå isf. Men, det lär dröja rätt många år till innan något sådant litet mirakel börjar planeras till försök till produktion!

Adam är fortfarande gnällig, men han får väl gnälla. Sover gör han bra iaf. Det är bra. När Robert kommer hem blir han glad också - jag börjar undra om jag hamnat på andra tjing vad gäller föräldraprioritering här.....har man inte tuttar med mjölk så blir det nog så och för övrig är det så jäkla roligt att se hur Adam skiner upp när Robert kommer in och tjoar och pussar på honom!

0 kommentarer: