onsdag 4 augusti 2010

Kalasit

Okej, jag fick väl ingen kärringfrisyr igår. Kom hem och fixade lite själv och då blev det bättre. Varför blir man så van vid saker och har svårt att acceptera andra nya saker. Ibland kan jag undra om mänskligheten, eller jag, är konservativa naturligt. Det ska vara som det brukar. Nytt är otäckt. Nja, jag kanske inte är riktigt sån men i vissa saker är både jag och andra så inrutade så att man börjar undra....Men jag kan ju ändå konstatera att jag bör fortsätta att gå till Preben för att bli helnöjd. Lär nog få gå dit snart för att tunna ur håret. Det är ju så jäkla tjockt!

Funderar på vad som ska göras idag. Ska iaf till skogshyddan med föräldragruppen. Men innan kanske det blir en sväng till stan. Måste köpa något fint som Adam kan ha på sig. Nu börjar nämligen en sån där period med mycket kalas. Nu i augusti-september har vi 8 kalas och den kommande helgen har vi två inbokade. Då vill man ju att ongen ska ha något fint på sig någon utav gångerna. Det är skönt att det händer något ändå på helgerna. Jag är ju lite rastlös av mig och åker gärna ut på grejer. Robert är väl inte riktigt av samma åsikt men nu kan jag ju köra själv hehehe!!!!

1 kommentarer:

Jullan sa...

Åh har du fått ditt körkort nu?! Grattis grattis!