söndag 4 juli 2010

Strawberry daquiri

Nu var det längesen sen jag skrev något överhuvudtaget! Men jag har haft så mycket med körkortet att göra och när man kommer hem ska man försöka va med Adam och Robert. Nu är det mest intensiva över. Nästa vecka (om man räknar från imorgon måndag) är det teori och halkkörning.

Vad har hänt sen sist tro?! Vi har varit i södertälje hos farmor och farfar. Adams första lite längre resa. Och ja, det var lite jobbigt för honom. Han sov bra om nätterna iaf. Men mat och att komma till ro var det lite svårare med.

Annars har det för min del bara varit körskolan som gällt. Måste säga ändå att det har varit lite skönt att komma ifrån lite. Vara lite själv. För det kan man ju inte bli på samma sätt hemma. Efter denna veckas alla lektioner och teori så unnade jag mig en kväll på¨Harrys med Elin utan karlar och barn. After work var det, grillbuffé, Guinness, efterrätt och strawberry daiquiri. Hur trevligt som helst hade jag! Vi sa det att det var väääldigt längesen bara jag och Elin var ute helt själva!

Lite bilder på Adam kanske kan bjudas på!


Mycket bada blir det nu när det är varm!
Och trött blir man efteråt.



Satt och letade kort på mig och Robert. Det enda jag hittade var det kort Robert tog på mig när jag låg på akuten och var drogad som ett as efter ett gallstensanfall.....jätteroligt Robert....



Men det enda jag hittade på Robert var när han somnade efter en dag med Adam. En trött pappa alltså....


Och så Adam med sin bästaste morfar. Här lyssnar vi på dragspel i södertälje.

0 kommentarer: